Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.12.2015 15:03 - РЕСТОРАНТ "КАКТУС" НА ИВАН МАНЧЕВ
Автор: hranata Категория: Забавление   
Прочетен: 6016 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 29.12.2015 15:04


 РЕСТОРАНТ „КАКТУС”

 

image

 

Преди няколко дни бях в ресторант „Кактус” на не без известния готвач, Иван Манчев.

Обстановката е приятна и непринудена. Но до тук с приятните неща. Веднага щом сервитьора ми поднесе менюто и аз се зачетох в него (между другото очаквах по-късо меню) ми направи впечатление, че има раздел барбекю, но всъщност вместо барбекю има скара. Това ме потресе. Как може готвач от подобен ранг и ресторант с претенции да лъже клиентите си. Естествено има и друг вариант и той е че Манчев не знае каква е разликата ( или по-точно има ли прилика) между скара и барбекю. Ако е така какъв „шеф” (майстор готвач) е тогава. За тези от Вас който не знаят каква е разликата (приликата) съм написал цяла статия в блога ми на http://hranata.blog.bg/zabavlenie/2015/01/25/razlikata-mejdu-skarata-i-barbekiuto-bbq.1333061 , но за готвач със самочувствие и претенции, че е един от най-добрите готвачи в България е недопустимо и смехотворно. Утре може да напише в менюто си раздел Дюнер и под него да постави кебапчета и кюфтета.

Аз не посмях да ям от скарата му и за това си поръчах свински джолан с пържени картофки.

Джолана беше вкусен със сметановия сос (за който никой не ме предупреди, че е със сметанов сос), но някой от картофките бяха откровено прегоряли и горчаха. Това, че не бяха бланширани не оправи лошият вкус.

Всъщност с джолана си бях и поръчал хляб. В случая питка. Но тя пристигна като десерт. Когато всичко беше изядено и се гласях да си поискам сметката и моят „десерт” от питка дойде.

Накрая установих, че разликата между ресторант „Кактус” на имащия огромни претенции Иван Манчев и квартална кръчма с посредствен готвач е в крайната цена на сметката. В кварталната кръчма е значително по-евтино. И на двете места ще бъдете разочаровани еднакво зле. А равносметката ми за, Манчев е че около него има само много шум за нищо. Пълно разочарование.

 

image

 




Гласувай:
0



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: hranata
Категория: Забавление
Прочетен: 62796
Постинги: 11
Коментари: 4
Гласове: 5
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031